Anda Seorang Yang Sangat Hebat.. Sila Klik Di Sini..

Tuesday, February 22, 2011

Lain-Lain Berjaya..


Ok. Datang balik Idea nyer.. Beberape kejadian aneh yang berlaku sejak akhir2 ni menyebabkan aku sangat la penat.. penat badan, penat otak, sakit kepala memikirkan sampai terganggu time makan, time tido, huru hara.. keliru n macam2 lagi la.. dari soal diri sendiri, soal mase depan n macam2 lagi la.. 2 kali dah 'n macam2 lagi la'..

biler dikaji balik, upenyer puncanye adelah biler aku sentiase nak me 'Reset' segalanyer.. yela.. biler aku wat salah, or tersilap langkah, aku sibuk nak kembali ke jalan asal n buat balik dari mula.. disebabkan satu langkah 'Reset' yang 'kononnyer' berkesan.. aku lupe dan skang sedar dah hampir setahun aku bazirkan tuk layan sumer ni.. xyah tau ape.. korang bace korang relate ngan diri sendiri lah.. haha.. same jer kite ni sumer pon..

Ok.. then sampai la aku jumpe kawan baik aku.. spontan dier cakap.. mase tu aku x ingat.. ader mende lain yang dier cube cakap.. tetibe "ape nak Setup2.. redah sudah la.." tersentap ngan cakap dier.. terus aku pikir balik.. rupenyer mungkin salah ape aku dah wat selameni.. so.. maknenyer aku dah berjaya membuang mase aku hampir setahun.. haha! tervaek!

so untuk berjaye.. haruslah meRedah sumer masalah yang berlaku.. jangan buang mase pikir2 macam2 mende yang xperlu tuk pikir..

Yahoo! Jumpe lagi ye murs! bai!



No comments:

Post a Comment