Anda Seorang Yang Sangat Hebat.. Sila Klik Di Sini..

Tuesday, February 8, 2011

Berjaya Membuka Blog Baru..


Ye.. Berjaye, Bukan..? Yang berjaye jer ade sini.. Yang tak berjaya xder sini.. Ini sume sebab aku dapat rase terlalu banyak masalah yang berjaya menghimpap aku sampai raser sangat la kelakar (Sbb dah xbleh raser tertekan.. Terpakse kelakar plak)..

Kalo nak di’list’kan 1 persatu.. memang terlalu penuh.. dari menulis sume masalah aku.. bek aku rancang 1 persatu camner nak setelkan sumenyer sampai berjaye.. so.. blog ni akan menceritakan ape ‘berjaya’ yang aku wat.. jika perlu aku akan cite camner mende tu bleh bjaya.. aku cube la wat sekerap mungkin.. aku busy kot.. bukan setiap hari ade mase nak online menulis.. tp aku cube kumpul kejayaan tu.. n aku akan cite kan sumenyer kat sini..

kesimpulannyer pada hari ni.. aku dah berjaya mencari 1 platform tuk aku luahkan sume kejayaan aku akan datang..

Yeah! Majulah berjaya tuk Negara..!




No comments:

Post a Comment