Anda Seorang Yang Sangat Hebat.. Sila Klik Di Sini..

Tuesday, February 22, 2011

Diri Kite Yang Best.. (Part 1)


Mungkin kite sebagai manusia biase ni akan sentiase terfikir, kenape la aku ni malang sangat? Kenape la aku ni x hensem? Kenape la aku ni x kaye? Kenape la aku ni xder perempuan yang lawa-lawa datang kat aku? Kenape sampai skang aku x dapat raser camner bercinta? Tu bagi yang lelaki. Bagi yang perempuan plak. Kenape aku ni x lawa? Kenape aku ni x kurus cam dier? Kenape aku diet tp badan aku makin mem'bobob' naik? Bile la aku dapat jumpe Prince Charming aku? Kenape camtu? Kenape camni? Bla bla bla..

Terbaca plak dalam blog seorang gadis tadi. Katenye dier ader penyakit (xtau betul ker x). Dah amik ubat, jumpe doktor sane sini, berubat jauh ngan dekat, pendek kate macam-macam la dier buat. Tambahan pulak ngan masalah peribadi yang dier sangat berahsia (agak betul biler kita perlu berahsia pasal peribadi tp xpayah la tulis yang aku ader masalah peribadi itu ini - camner nak explain pun xtau. haha) tapi saper yang selalu ikut-ikut blog. Dier akan paham aper yang aku sampaikan. Sudah la cerite camtu, ditambah pulak pasal disebabkan ini sumer dier 'takot' untuk cari Cinta dier. Aper yang aku bace tadi hampir 90% dari blog dier adalah yang negatif pasal diri dier. Positif cume 5%. yang lain bukan pasal diri dier. Ape Kejadah nyer sume ini? hah!?

Hahaha~ (tetibe Je Gelak) X kire lelaki ke perempuan ke? bukak mate pandang keliling kita. Ape, teruk sangat ke kite ni? kite sorang ker ader masalah dalam dunia ni? Allah tu x adil ker? Guys, kite sume ni sangat Istimewa! Persetan sume yang teruk-teruk dalam pikiran kite tu.

Lipat baju jap..~ Sambung nanti..!



No comments:

Post a Comment