Anda Seorang Yang Sangat Hebat.. Sila Klik Di Sini..

Wednesday, February 9, 2011

Berjaya Bertubi-Tubi


Ye.. Aku berjaya tengok ulangan Paku ngan Belacan serta cikgu Shida dalam rancangan Apa Saja dengan FBI TV9.. boleh tengok kat FB.. search jer la kot.. Sangat sporting biler part si Paku terus2 nak nyanyi lagu Yuna..

Aku berjaya menyakitkan hati org len ngan kate2 aku.. hoh! kire berjaya la tu kot.. dan aku berjaya menyeksa hati aku sendiri.. maaf d.. aku akan cube terime sumernyer..

Aku berjaya tidur lambat sebab anta email panjang2 sambil dengar lagu Ning Baizuka time AJL 20.. Dier pakai baju kurung.. pitching dier lari mase mule2 masuk lagu.. huhu!

Aim tuk berjaya menurunkan berat badan.. gemok sudah aku ni ha kot.. FB aku dah dekat 500 org kawan.. berjaya la gak.. kawan makin ramai maka status kene tapis2.. sbb kisah hidup aku bukan tuk dijaja bak kate Ali kawan aku.. n FB bukan tempat meluahkan segala masalah n isi hati.. akan cube control sume itu.. 500 org tu sume nyer adalah kawan k.. bukan fans.. aku tiada fans.. aku bukan artis.. haha!

Ok la.. harap sok aku berjaya mengambil hati org yang aku sakiti tu.. harap begitu lah!



No comments:

Post a Comment